Zarizeni SIL2/3

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 10 17:11:02 CEST 2018

 10.4.2018, 17:06:29

Jediny, jakz takz spolehlivy postup je, sporne body predem
konzultovat s prislusnou certifikacni autoritou u ktrere
hodlate certifikovat.
V jistem, nejmenovanem oboru jsou v republice 2 certifikacni
autority. A prinejmensim pred casem se veci mely tak, ze
zatimco jedna pozadovala jako ochranu proti prepeti
varistory, a transily striktne odmitala, u druhe tomu bylo
presne naopak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz