Zarizeni SIL2/3

Úterý Duben 10 11:15:01 CEST 2018

Vyskytuje se tu nekdo, kdo resil certifikaci subj. a byl ochoten se
podelit o informace?

Jednalo by se o funkcne celkem jednoduchy modul, ktery ma byt
certifikovan minimalne na SIL2, jedna funkce asi na SIL3, ktery by
zabezpecoval kriticke funkce bezne ridici jednotky. Nejake zdroje pro
konzultaci a spolupraci mame, hlavne co se tyce papirovani, ale zatim
patram po takovych nizkourovnovych HW a SW informacich, ktere dostavam
rozporuplne.

Zejmena resim, jestli jako chytry prvek volit FPGA nebo MCU, melo by jit
oboje, bylo nam doporuceno spise FPGA. Je to cesta mensiho odporu?

Dalsi zakladni otazkou je vyvojove prostredi a dalsi nastroje, pochopil
jsem, ze to musi byt take certifikovane? Nasel jsem nejake informace u
IAR (EWARM-FS) ale nikoli cenu, keil ma zda se nejaky balicek functional
safety, nedohledal jsem, za jakou cenu ale jen k verzi pro, ktera stoji
kolem $10000?

Co se tyce FPGA, hledal jsem u Altery, Quartus 11 SP2 by mel byt
certifikovany, nevim ale jak ktera edice? K tomu nejaky balicek.

Pokud se v tom nekdo dobre orientuje nebo nekoho takoveho zna, ocenil
bych nabidku na konzultaci (cenu pokud možno soukromě naznačte)

Dekuji.