"CANBUS" Ziarovky do auta

soteza soteza na soteza.cz
Úterý Duben 10 15:51:27 CEST 2018

Zdravim.

Zrovna dnes jsem se na to dival, LED je spousta, ale ani jedna jedina
neni homologovana do hlavnich svetlometu. Nektere kvuli chlazeni maji i
ventilatorek. Eliminator chyboveho hlaseni maji take, ale asi jeste
neprisla ta spravna doba dat si to legalne do auta.

https://www.stualarm.cz/k470-svetla-zarovky-led-led-autozarovky-h1-hb4-patice-h7

Zaplik