"CANBUS" Ziarovky do auta

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Duben 10 16:55:03 CEST 2018

Podle odkazu, to není ani žárovka (hžavené vlákno) a je to CANbus prosté :-). Jen je tam odpor aby se simulovalo chování
(spotřeba) žárovky vyhodnocované nějakou jednotkou, která se tak oblbne a by neposílala chybu po CANbusu. Nebo také po
FlexRay sběrnici. A před technickou to musím vyměnit za původní kus a modlit se, aby v případě nehody se na to nepřišlo,
protože by od toho pojišťovna dala ruce pryč. Chápu to správně? A to jsem se nedostal ke světelnému spektru.

Co se jeden nedoví. To abych chodil nakupovat s věštcem a právníkem.