Předřadník v miliampérmetru ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 8 22:03:14 CEST 2018

Zdravím,
  asi jste mi neporozuměl.
  Ten přístroj není "ukazovátko pro magnetofony", ale plnohodnotný přístroj
Metra, třída přesnosti 1.5, velikost tak 8x8 cm.
  Shodou okolností ho můžete vidět na této aukci:
https://aukro.cz/moduly-rozhlasova-ustredna-aub4800-6926108190
(hodlám tam přihodit, abych měl další do rezervy, schválně, jestli bude
zase rozbitý :-) ).
  Já ho mám sice v jiném zařízení, ale též z Tesly Vráble, která si jich
evidentně objednala vlak a pak je dávala do všeho možného. Konkrétně jde
o zesilovač AZK 052.
  Čili té teplotbní kompenzaci docela věřím, to je docela dobrý nápad.
  Zdraví Pavel