Re: Předřadník v miliampérmetru ?

AZE aze na seznam.cz
Neděle Duben 8 23:04:32 CEST 2018

Právě proto je tam vinutý odpor, v ukazovátku by nebyl, viz níže.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Troller
Sent: Sunday, April 08, 2018 10:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Předřadník v miliampérmetru ?

Zdravím,
  asi jste mi neporozuměl.
  Ten přístroj není "ukazovátko pro magnetofony", ale plnohodnotný přístroj
Metra, třída přesnosti 1.5, velikost tak 8x8 cm.
  Shodou okolností ho můžete vidět na této aukci:
https://aukro.cz/moduly-rozhlasova-ustredna-aub4800-6926108190
(hodlám tam přihodit, abych měl další do rezervy, schválně, jestli bude
zase rozbitý :-) ).
  Já ho mám sice v jiném zařízení, ale též z Tesly Vráble, která si jich
evidentně objednala vlak a pak je dávala do všeho možného. Konkrétně jde
o zesilovač AZK 052.
  Čili té teplotbní kompenzaci docela věřím, to je docela dobrý nápad.
  Zdraví Pavel