Re: Předřadník v miliampérmetru ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 8 10:53:01 CEST 2018

 8.4.2018, 10:42:47

Kdyz zapojim A-metr rovnou do obvodu, tak R o libovne
hodnote, zapojeny do serie s A-metrem, nebude mit vliv na
velikost prochazejiciho proudu (samozrejme v mezich
vlastnosti daneho obvodu).
V tomto pripade, se bud nepocita s primim zapojenim, ale jen
s pouzitim bocniku, (pro funkci dB-metru ale neni pouzito),
nebo ten udaj o 1mA neni smerodatny - stupnice a streva k
sobe nepatri (zmena technologie, seskladano ze zbytku /
zmetku a pod.).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz