Re: Předřadník v miliampérmetru ?

balu balu na k-net.fr
Neděle Duben 8 10:56:26 CEST 2018

Ano, hned ako som to poslal som si uvedomil, ze som sa nekompletne
vyjadril. Tak dovysvetlim, aby som nevyzeral ako uplny analfabet :-)

Samozrejme odpor zaradeny do prudovej cesty nema vplyv na velkost prudu.
To co som vravel plati u merakov, ktore maju definovane obidve veliciny
napr. 1mA/60mV ako spominal kolega Kadecka.