Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 2 19:48:16 CEST 2018

Klucove slovo je aj tu to "nejak".

Prakticka skusenost s kombinaciou televizora a media center jedneho
nemenovaneho dalekovychodneho vyrobcu (netusim, ci to "nejak" ma sancu
fungovat aj medzi roznymi znackami, ale dost by ma prekvapilo, kebyze
ano). Ked televizor prehrava zvuk cez media center, tak sa "nejak" meni
hlasitost ktoroukolvek ovladackou. Neprisiel som na algoritmus. Nasledok
je, ze ked sa potom vypne televizor (teda samozrejme nevypne ale zhasne
obraz aj modra LED - to ide dosiahnut len ovladackou od televizora) tak
pri naslednom pusteni trebars CD z media centra niekedy hra ako bolo
nastavene predtym, niekedy ho nepocut a niekedy sialene reve.

Kupodivu som cital aj navod; pise sa tam len to, ze ta hlasitost ide menit
ktoroukolvek ovladackou ked je to spojene, ale ani tam nie je naznaceny
algoritmus.

Aha, a este som nevidel STB od vyrobcu takych "znaciek" ako su televizory.
Toto je podla mna "pod ich uroven".

wek

PS. Ked je ten media center zapnuty, deti vedia nejako pustit na tom nieco
- zvuk alebo aj video - zo svojich telefonov, myslim, ze cez bluetooth.
Asi to niekde ide povolit/zakazat, ale zatial som to neskumal, defaultne
je to povolene, lebo ved je to taka super vlastnost. Teoreticky by to
mohol robit napriklad aj sused, ak chce, zeano...