Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Pondělí Duben 2 19:50:20 CEST 2018

Tohle uměly přístroje už někdy před 20 lety, kdy ještě frčely videa a
připojovaly se po SCARTu. Posílalo si to nějaká data. Philips video si
povídali s Philips televizí.

Dneska funguje něco podobného, konkrétně mám LG televizi a LG bluray
přehrávač, ovladačem od televize můžu ovládat ten přehrávač. (Obráceně
to jde taky, ale protože ovladač od bluray přehrávače má tlačítka pro
ovládání LG televize.)

Jenže tohle všechno neřeší problém, kdy vaše televize neumí DVBT2,
takže k ní musíte připojit nějaký noname settopbox. A ten si s tou
televizí pravděpodobně žádné povely předávat nebude.

P.K.