Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 2 18:14:19 CEST 2018

 2.4.2018, 17:59:25

Nektera, asi spise ta modernejsi zarizeni, by mela umet, pokud dobre
chapu reklamstinu, si ty ovladaci povely nejak predavat nezi sebou
pres HDMI. Treba u Toshibi tomu rikaji HDMI CEC, u Philipsu Easylink u
jineho vyrobce zase jinak. Na vsechno by pak mel stacit 1 ovladac, ale
je li tomu tak i prakticky netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz