Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 1 16:32:27 CEST 2018

Pridam se s BFU dotazem - mame relativne novy placaty televizor, ale DVBT2
neumi.
Kdyz si koupim ten set top box, tak to se pripojuje k televizi pres antenni
vstup nebo pres nejaky
jiny konektor ?  To ma vlastni dalkove ovladani a televize je jen
zobrazovac ?
Mne televize v podstate nezajima, ale doma jsou takovi ( dite), kterri
potrebuji to Decko, co vcera vypnuli. .

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW