Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Duben 1 11:32:43 CEST 2018

Settopboxy maju typicky nastavitelne rezimy vystupu.

Kedze sa tento druh tovaru typicky vyraba aj predava s postojom "nejako to
funguje", je potrebne si dany settopbox vyskusat, t.j. je treba ist do
takeho obchodu, kde zarucuju moznost vratenia tovaru bez otazok (u
internetoveho obchodu by to malo byt zo zakona).

wek