DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Neděle Duben 1 10:36:58 CEST 2018

Máme starý televizor Philips model 32PW950P/12 a set-top-box s obrazovkou
CRT .
Teď nám odstřihli ČT Art a máme dilema:

Televizor co ještě pořád dobře ukazuje a má i dobrý zvuk odvézt do SD a
koupit placku nebo si ho ještě nechat a koupit jen nový set-top-box co bude
umět DVB-T2.
Co jsem slyšel, nový ČT Art bude vysílaný v HD kvalitě, mám pochybnosti zda
náš starý televizor to zvládne.

Jak je to z tohoto hlediska? Mám dojem, že zatím všechny programy co dosud
přijímáme chytáme v běžném televizním rozlišení.