Re: DVB-T2 set-top box a starý televizor.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 1 16:51:02 CEST 2018

Podla set top boxu DVBT2, ale najcastejsie sa pripaja k TV cez HDMI.
Niektore DVBT mavali aj modulator, pri DVBT2 uz tusim nemaju. Ak je stary
TV, tak hladajte DVBT2, ktory ma aj SCART vystup/konektor - takych je
malo.Technicky Je to sice degradacia kvality, ale je to pripojitelne.
Ak mate CRT, tak degradaciu kvality nerieste vobec.
Potom sa TV s DO pouziva ako zobrazovac s kanaly sa prepinaju na set top
boxe druhym DO. Rovnako, ako keby ste mali satelitny prijimac a TV zvlast.

Dodo

Dňa ne 1. 4. 2018, 16:32 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):