RE: Osazování 01005

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 24 12:54:18 CEST 2017

>Velke osy maji napeti 260V

Tak to sa necudujem ze to tak boli ked ustipnu... ;-)

Vysledok je impresivny, ale v principe ked sa nad tym clovek zamysli, tak
je to vsetko pomerne priamociare, akurat dovedene do krajnosti.

Ten bezdrotovy prenos energie do podavaca je spomenuty vo videu (mozno nie
priamo v tom co ste davali link, pozeral som ich viac), uz vtedy ma to
zaujalo. 20W je pomerne slusne trafo, vzhladom na sirku toho bezneho
paskoveho podavaca a na nejaku nevyhnutnu mechanicku medzeru... je mi
jasne, ze nie je na 50/60Hz, ale aj tak.

wek