RE: RE: Osazování 01005

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Září 24 13:09:40 CEST 2017

Ano tak nejak. Neni to v podstate zadna magie. Jen je to pekne dotazene.

Na samotnych hlavach je taky moc peknych technickych detailu, at uz to jak
se generuje a reguluje vakuum, az po prenos energie a dat z otacejich se
casti.

Tech 20W u bulk feeder je dano tim ze ma podavac zabira 4 realne pozice ve
stroji a vyuziva dve napajeci pozice. (stejne je udelany I podavac na
lepidlo, ktery ma telisko na ohrev inkjet hlavy)
Samotny 8mm podavac ma cca 12mm sirku a to trafo v predu je cca 10x60mm
velke.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, September 24, 2017 12:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Osazování 01005

>Velke osy maji napeti 260V

Tak to sa necudujem ze to tak boli ked ustipnu... ;-)

Vysledok je impresivny, ale v principe ked sa nad tym clovek zamysli, tak je
to vsetko pomerne priamociare, akurat dovedene do krajnosti.

Ten bezdrotovy prenos energie do podavaca je spomenuty vo videu (mozno nie
priamo v tom co ste davali link, pozeral som ich viac), uz vtedy ma to
zaujalo. 20W je pomerne slusne trafo, vzhladom na sirku toho bezneho
paskoveho podavaca a na nejaku nevyhnutnu mechanicku medzeru... je mi jasne,
ze nie je na 50/60Hz, ale aj tak.

wek