Re: Invertor 12V DC -> 230V AC pro plynový kotel

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Září 14 08:48:39 CEST 2017

Ahoj Yanku a ostatní,

ano, jsou to ony baterky.

Zkusím se tedy podívat po nějaké UPS. Ještě mě napadlo, mám v zásobách
trafo 230V -> 24V, klasické železné, celkem velký mamlas, určitě má přes
300W. Nicméně sekundár nemá střed a vinutí pro buzení koncových
tranzitsorů. Otázka tedy je, zda by bylo použitelné jako základ pro měnič.

Ještě mě napadlo, co takhle za měnič s "modifikovaným sinem" zařadit
oddělovací transformátor - trafo by mělo požrat vyšší harmonické a zbýt
víceméně sinus na výstupu, bude se asi trochu hřát, ale pokud bude lehce
předimenzované, tak by to nemuselo vadit.

Petr