Re: Invertor 12V DC -> 230V AC pro plynový kotel

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Září 13 19:54:06 CEST 2017

Ahoj Petre podruhe :-)
asi tusim odkud ty baterky mas :-)

Nicmene ja u obou Viesmannu co mam pouzivam upsku APC SmartUPS 750, a jede
to v pohode. Pokud chces opravdu vyuzit potencial tech baterii, a
nekoledovat si s pretezovanim nevhodne upsky. Tak sezen nekde z bazaru bud
APC SmartUPS 750 XL nebo SmartUPS 1500 (jsou prakticky totozne). Jedou ale
na 24V, takze tu treti baterku budes mit na nic.

Nedavno jsem koupil nejaky pure sinus menic na aliexpresu, ale asi bych
nemel odvahu to pripojovat k tak drahemu zarizeni jako je kondenzacni kotel
(rozbitou desku v kotli jsem zazil loni, zblaznil se tam nejspis nektery cpu
- a jsou tam tri). Ale vlastne jsem se jeste nestacil ani podivat co z toho
leze :-(

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz