Re: Invertor 12V DC -> 230V AC pro plynový kotel

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 13 21:25:45 CEST 2017

Mám kondenzační Dakon. V reálu bere 70W (vždy mě trochu pobaví, když
někdo ve svých úvahách počítá s údaji, vyčtenými z příručky k výrobku). ;-)

Z cvičných důvodů jsem ho zkoušel provozovat na nejlevnější a nejjednodušší
APC Back 400, jelo to bez problémů.
Nicméně v praxi k žádným výpadkům nedochází, konkrétně u mě je elektrika
tažena z rozvodny 10 kV podzemním kabelem (a přívod do té rozvodny taky),
takže neočekávám žádné katastrofické scénáře. Nicméně kdyby bylo nejhůř,
tak jsem si udělal kabeláž pro připojení autobaterie do UPS.

PL