Re: OT: zrušení letního času

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 29 21:29:51 CET 2017

Např. v Linuxu se na to používá knihovní funkce localtime, která z toho
počtu sekund a zadané timezone vyplivne datum, čas a mimo jiné
i příznak, jestli je zrovna platný letní čas.
Jako vše v Linuxu je to samozřejmě k dispozici ve formě zdrojáku v C,
takže stáhnout a přilinkovat k Vašemu programu asi není velký problém.

PL