Re: OT: zrušení letního času

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Říjen 29 21:06:22 CET 2017

No, asi zde mám spíše málo znalostí jak na to, ale pokud vím, tak z NTP
dostanu počet sekund od 1.1.1900 0:00.

Z toho dokážu dostat  čas, ale ne datum. (a to ještě nejsem schopen
zahrnout  přestupné vteřin).

Takže hypoteticky, můžu si externě spočítat konstantu  abych byl schopen
určit datum k okamžiku kompilace fw (bude uložená ve firmware), nicméně
proto abych věděl, jestli je  TZ +1 a nebo +2 musím udržovat aktuální
datum  a den v týdnu, což podle mě není úplně elementární. (např kvůli
přestupným dnům).  U jedněch hodin jsem to vyřešil tak, že se hodiny
zeptají mého serveru přes http jaký je zrovna čas (na programování
výrazně snažší) ale je to dost nestandard.

A otázka zní, jestli existuje služba/protokol, který by byl schopen na
dotaz říci letní/zimní čas.

Petr