Re: OT: zrušení letního času

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 29 15:49:51 CET 2017

Tak já jsem velkým zastáncem změny času.
Naopak by se mi líbil třeba ještě i další "superletní" s posunem o 2 hodiny.

Posun času je nejjednodušší řešení, jak v létě zajistit delší aktivní
část dne.
Jistě by se téhož dalo dosáhnout posunem začátku pracovní doby atd.,
ale to by bylo velmi složité. Takhle se jedním vrzem vyřeší všechno, jinak
by se musela upravovat pracovní doba, otevírací doba na úřadech, vysílací
schema televize atd. atd., což by asi bylo v praxi nerealizovatelné.

PL