Re: zrušení letního času

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 29 16:08:33 CET 2017

Vidím to právě naopak: Změna času dělá komplikace v dopravě, programování a
dalších oborech, kde je nějaká komplexnější návaznost. Tzn. tyhle problémy
se vyřeší neměněním času.

Naopak otvírací/pracovní doby si může každý měnit jak chce, aniž by tím
rozbil věci kde to vadí.

A zrovna ta otvírací doba je dokonalým příkladem kde to nevadí: Většina lidí
nepřijde těsně po začátku, ani těsně před koncem, takže je jim jedno, že se
začátek a konec posunuly.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Tak já jsem velkým zastáncem změny času.
Naopak by se mi líbil třeba ještě i další "superletní" s posunem o 2 hodiny.

Posun času je nejjednodušší řešení, jak v létě zajistit delší aktivní
část dne.
Jistě by se téhož dalo dosáhnout posunem začátku pracovní doby atd.,
ale to by bylo velmi složité. Takhle se jedním vrzem vyřeší všechno, jinak
by se musela upravovat pracovní doba, otevírací doba na úřadech, vysílací
schema televize atd. atd., což by asi bylo v praxi nerealizovatelné.