Re: OT: zrušení letního času

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Říjen 29 07:41:34 CET 2017

Proč by to musela dělat celá EU a dokonce i jiné státy Evropy?
Víte, že např. Rumunsko a Bulharsko jsou už v jiném časovém pásmu  a
mají o hodinu víc?
A Británie naopak míň?
Máme fabriky v Rumunsku a Bulharsku a není s tím žádný problém.
Prostě vím,že když tam volám, nebo si s nimi něco domlouvám, tak je tam
o hodinu víc. Outlook to například zařídí sám.
Klidně to může zavést kdokoli.
Furt se všude mele o diverzitě, ale EU musí všechno zglajšaltovat. To by
mě fakt vzal čert.
Já osobně bych byl spíš pro trvalý letní čas, ale když by to měl být ten
zimní (původní), tak si prostě přizpůsobím pracovní dobu.
H.