Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 28 17:55:50 CEST 2017

Potvrzuji.

Taky jsem to zkoušel počítat. Udělal jsem to pro 2 bity, tak to šlo z
paměti. U verze s R17 byly výsledky 0 1/4 2/4 3/4, tedy správně, bez něj 0
2/5 3/5 4/5, tedy nelineární a je vidět, že chyba je právě hned vedle 0.

Triviální detekce chybnosti je, že je na první pohled zřejmé, že nejnižší
bit je ve vztahu k okolí v jiné situaci, než ty ostatní. Tzn. R17 nahrazuje
přítomnost nekonečné řady dalších bitů, které jsou všechny 0.

Nejen Heisenberg. Feynmanovi taky částice "prozkoumají" nekonečně mnoho
možných, i zcela bláznivých cest.

Zrovna je to i na uloz.to
https://uloz.to/!DGhSJ33U8/richard-p-feynman-neobycejna-teorie-svetla-a-latky-zip

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Mraz
Blbě se to vysvětluje, chce to výpočet. Zkoušel jsem pro to sestavit
vodivostní matici - ku podivu je to jednoduché, pak v calcu udělat její
inverzi a ejhle, kouzlo se povedlo - Covox.gif je správně, ten
http://www.filety.net/arty/sprzet/edw/covox/rys1.png je špatně, ale bude
také "nějak" fungovat. Jen nebude moc lineární.
Co je na tom zajímavé, že ta matice je pásová, symetrická a strukturou
silně připomíná to co počítal pan Heisenberg v kvantové mechanice. On
měl ty matice ale nekonečné, tak se to moc neujalo.

Mrazík