Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Říjen 28 16:24:42 CEST 2017

Blbě se to vysvětluje, chce to výpočet. Zkoušel jsem pro to sestavit
vodivostní matici - ku podivu je to jednoduché, pak v calcu udělat její
inverzi a ejhle, kouzlo se povedlo - Covox.gif je správně, ten
http://www.filety.net/arty/sprzet/edw/covox/rys1.png je špatně, ale bude
také "nějak" fungovat. Jen nebude moc lineární.
Co je na tom zajímavé, že ta matice je pásová, symetrická a strukturou
silně připomíná to co počítal pan Heisenberg v kvantové mechanice. On
měl ty matice ale nekonečné, tak se to moc neujalo.

Mrazík