Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Říjen 28 13:41:54 CEST 2017

Co postavit rovnou stereo
http://www.8bity.cz/2014/postavte-si-pc-zvukovka-podruh-covox-stereo-on-1/

jinak doporucuju projit martinovy stranky, postavil si od Apple 1 az po Amigu  a XTcko.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, October 27, 2017 10:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

Jo, budu si bastlit covox, je to takové retro pro staré PC.

Další námět na bastlení je Adlib do ISA slotu, jsou k tomu kompletní plány a nevypadá to moc složitě:

http://tubetime.us/index.php/2016/07/22/a-reproduction-adlib-sound-card/
http://www.malinov.com/Home/sergeys-projects/isa-opl2-card

Pokud někoho napadá, proč prostě nesehnat ISA zvukovku, jednak moc nejsou (a když, tak drahé) a jednak zabírají ISA slot. V jenom kompu tu mám jen dva sloty a vlastně oba obsazené a pak tu mám hezký motherboard pentium, kde je integrovaná grafika, ale zvuk ani síť to nemá a jediný slot je proprietální konektor pro připojení riser card, kterou nemám. Tak proto covox.

P.K.