Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 27 22:56:55 CEST 2017

Zdravim,

kdepak zpochybnovat covox! jsem si s nim uzil peknych chvil objevovani
na svem 386sx33 spolu s programem, kde se hudba skladala zapisem primo
do notove osnovy ... i kdyz samotny zvuk oproti Atari to bylo tedy nic
moc extra, ale bylo to proste jine - poprve jsem si sahl na samply (to
zas nedavalo Atari).

pak jsem si casem nasetril na 'dospelou' zvukovku (i s FM tunerem! ale
ten se mi nejak nepovedlo rozumne rozchodit).
takze te nostalgii naprosto rozumim.

kazdopadne ty ISA zvukovky jsou vsak uz uplne jiny level (ale jestli lepsi?)

:)

   Sam