Re: OT: Powerbatt - prosba o konzultaci chemického charakteru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 24 11:36:10 CEST 2017

priznam se ze take netusim, ale rekl bych, ze tech reakci tam bude probihat
vic

jednak si myslim, ze probiha tahle rovnice (nechce se mi pocitat kolik ceho
tam musi byt aby to vyslo)

PbS + H2O2 → PbSO4 + H2O

dle meho je v te baterii nejaky ustaleny stav mezi sulfidem a siranem a tim
peroxidem to nabourate - na ten krystalicky siran to bude pusobit spis
mechanicky - rozpadne se to jak je nalepen na aktivni hmotu desek

mam doma olovene baterie s cirym pouzdrem, ktere maji jednak zkraty mezi
deskama (vypadana hmota z desek) a jednak jsou zasulfatovane - zkusim tam
nalejt peroxid a uvidim co to udela - jen musim dojet do drogerky kde ten
peroxid jeste snad maji

RV