baterie HE3DA

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 23 23:55:35 CEST 2017


Tak polohu resi eCall uz dnes, to je v pohode, staci z toho jen 
dopocitat vysledky. IoT bude slouzit jen k odstaveni vozidla ci 
znemozneni nabiti v pripade, ze spravce dane usoudi, ze byste urcite 
stejne pristi rok nezaplatil.

Ty zalohy maji kouzlo volneho cash-flow pro vyberciho - presne tak, jak 
je to dnes u distributoru bezne:

Kdyz jsou zalohy nizsi nez skutecny stav, vyinkasuje se doplatek 
(obvykle splatny tak do tydne od fiktivniho doruceni zpravy psane na 
ryzovem papire, prenasene postovnim holubem, vypustenym z Kostariky) a 
je klid. A nebo exekuce pri nezaplaceni, samozrejme. To sice narusi tok 
penez, zato to ma ale lepsi vysledky.

V pripade preplatku jsou penize deponovany na uctu vyberciho po cele 
dalsi zuctovaci obdobi a tedy plne k dispozici prislusne divizi 
holdingu. V pristim obdobi se udela douctovani, nastavi se znovu zalohy 
tak, jak je to aktualne pro holding vyhodnejsi (samozrejme zalohy jsou 
dynamicke, takze si nemyslete, ze budete cele dva roky platit stejnou 
castku, kam bychom to prisli) a cele kolecko se zopakuje.

Ted jsme trochu zamotali platbu za sluzby a spotrebni dan, i kdyz ono 
tedy jedno s druhym blizce souvisi a o vyber se stara tentyz subjekt, 
takze je to vlastne jedno - oni to pravnici uz nejak doresi a zabali do 
1789 stran dodatku k zakonu o pestovani mrkve.

Pavel Kutina



Dne 23.10.2017 v 23:38 Petr Labaj napsal(a):
> Ano, to zní reálně.
> Jen možná ne zaplombovaný elektroměr a odečet každé 2 roky, ale on-line
> napojení  na sběrnou službu Elekrofert. Protože IoT bude hlásit nejen
> stav elektroměru ale i polohu, tak bude možné už předem odhalit a kleknout
> na potenciální šejdíře.
> 
> PL
> 
> *********************
> 
> Dne 23.10.2017 v 23:27 Pavel Kutina napsal(a):
>> To je kupodivu jeste jednodussi - na aute zaplombovany elektromer. 
>> Kazde dva roky na STK se udela odecet skutecneho stavu a vypocita se 
>> vyse zaloh na spotrebni dan na pristi dva roky.
>>
>> Poruseni plomby - propadnuti majetku (vozidlo bylo pouzito k trestnemu 
>> cinu, minimalne ve stadiu pokusu) plus tresti obvineni, sazba od dvou 
>> let nahoru plus doplatek spotrebni dane. Schodek se bude urcovat 
>> zhruba stejne, jako dnes skoda pro OSU a podobne organizace: Presne se 
>> odhadne rozdil mezi skutecnym a ocekavanym stavem a nasledne se 
>> vynasobi koeficientem, zahrnujicim pocet clenu domacnosti a delku 
>> dalnicni site, z toho se zjisti, jaky teoreticky mozny pocet kilometru 
>> auto mohlo ujet a tedy kolik kWh spotrebovat. Z toho se urci doplatek 
>> spotrebni dane plus penale (dan nebyla zaplacena od zacatku obdobi) 
>> plus uroky z penale.
>>
>> V cem vidite problem?
>>
>> Uz fakt musim jit spat, vidim budoucnost v prilis zarivych barvach :(
>>
>> Pavel Kutina
>>
>>
>> ----- Original Message ----- From: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
>> To: <hw-list na list.hw.cz>
>> Sent: Monday, October 23, 2017 10:00 PM
>> Subject: Re: baterie HE3DA
>>
>>
>>> Daně, pozapomněl jste na daně! Jak se tyto auta budou danit? Jak jich 
>>> bude více než 5%, tak si to bez daní nedokáži představit.
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list