baterie HE3DA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 23 23:38:43 CEST 2017


Ano, to zní reálně.
Jen možná ne zaplombovaný elektroměr a odečet každé 2 roky, ale on-line
napojení  na sběrnou službu Elekrofert. Protože IoT bude hlásit nejen
stav elektroměru ale i polohu, tak bude možné už předem odhalit a kleknout
na potenciální šejdíře.

PL

*********************

Dne 23.10.2017 v 23:27 Pavel Kutina napsal(a):
> To je kupodivu jeste jednodussi - na aute zaplombovany elektromer. 
> Kazde dva roky na STK se udela odecet skutecneho stavu a vypocita se 
> vyse zaloh na spotrebni dan na pristi dva roky.
>
> Poruseni plomby - propadnuti majetku (vozidlo bylo pouzito k trestnemu 
> cinu, minimalne ve stadiu pokusu) plus tresti obvineni, sazba od dvou 
> let nahoru plus doplatek spotrebni dane. Schodek se bude urcovat 
> zhruba stejne, jako dnes skoda pro OSU a podobne organizace: Presne se 
> odhadne rozdil mezi skutecnym a ocekavanym stavem a nasledne se 
> vynasobi koeficientem, zahrnujicim pocet clenu domacnosti a delku 
> dalnicni site, z toho se zjisti, jaky teoreticky mozny pocet kilometru 
> auto mohlo ujet a tedy kolik kWh spotrebovat. Z toho se urci doplatek 
> spotrebni dane plus penale (dan nebyla zaplacena od zacatku obdobi) 
> plus uroky z penale.
>
> V cem vidite problem?
>
> Uz fakt musim jit spat, vidim budoucnost v prilis zarivych barvach :(
>
> Pavel Kutina
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
> To: <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Monday, October 23, 2017 10:00 PM
> Subject: Re: baterie HE3DA
>
>
>> Daně, pozapomněl jste na daně! Jak se tyto auta budou danit? Jak jich 
>> bude více než 5%, tak si to bez daní nedokáži představit.



Další informace o konferenci Hw-list