baterie HE3DA

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 23 18:54:50 CEST 2017

Ani vlastně nevím, jestli se toho 5++ chci dožít. :-)
Na jednu stranu je lákavá představa, že večer sednu do auta, řeknu mu adresu hotelu na italském pobřeží a ráno mne příjemný syntetický hlas probudí před hotelem.
Na druhou stranu jsem zvědavý, jak si programátoři poradí s x nestandardními situacemi, které mohou cestou nastat. Např. navigaci nelze ani dnes slepě důvěřovat nebo některé dopravní informace nejsou ve zcela standardizované formě.
Co když mne takové 5++ auto bez volantu a pedálů probudí 1 km od hotelu s tím, že dál pokračovat nemůže, protože tam začíná pěší zóna?
V létě byla úplná uzavírka silnice a dálnice přes Brenner kvůli likvidaci nevybuchlé munice. Zákazy vjezdu tam byly osazené už den předem a až z podrobného prozkoumání dodatkové tabule vyplynulo, že ještě neplatí. Jak to pobere takové 5++? :-)

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, October 23, 2017 6:32 PM
To: HW-news
Subject: RE: baterie HE3DA

V buducnosti budu vozidla triedy 5++ a samozrejme vodic nebude potrebovat ziadny odpocinok (no, mozno bude potrebovat vychladnut :-) ).

To samozrejme znamena aj to, ze sa jazdny rezim automaticky upravi tak aby sa pri nabijacke vozidla optimalne striedali.

Parkovanie to pochopitelne vyriesi tiez.

Len, docerta, automatici, zacnite uz na tom konecne makat.

wek