baterie HE3DA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 23 19:17:24 CEST 2017

>Ani vlastně nevím, jestli se toho 5++ chci dožít. :-)

Chcete. Ono to tak ci tak pride, bez toho ci chcete alebo nie; ale cim skor
tym lepsie - inak nastupi hento co ide v tom druhom vlakne.

Samozrejme, ani toto nebude zadarmo a ludska vychcanost je nekonecna.

>Na jednu stranu je lákavá představa, že večer sednu do auta, řeknu mu adresu hotelu na italském pobřeží a ráno mne příjemný syntetický hlas probudí před hotelem.

To je len zlomok vyhod.

>Na druhou stranu jsem zvědavý, jak si programátoři poradí s x nestandardními situacemi, které mohou cestou nastat. Např. navigaci nelze ani dnes slepě důvěřovat nebo některé dopravní informace nejsou ve zcela standardizované formě.

Absolutny zaklad je samozrejme infrastruktura - auto sa musi vediet bavit s
cestou a inymi autami, t.j. aj cesta musi vediet o sebe a inych autach.
Cesta musi tiez mat dostatok snimacov na riesenie beznych problemov typu
sneh, zvierata, apod. Neintegrovane auta na integrovanej ceste su vylucene
(a samozrejme v prechodnom obdobi je vstup/vystup patricne chraneny).

Nejake autonomne gugl auto co stoji a pada na kamerach, radaroch, gps atd.
a pokusa sa pohybovat na existujucich cestach je totalna chujovina. O tom
je uplne zbytocne sa dalej bavit, teda ak len nejde primarne o tahanie
dotacii (a ako ten gugl priklad ukazuje, nielen zo statov, ale aj z
bohatych naiviek).

Samozrejme, nestandardne situacie a nehody budu existovat aj nadalej.

>Co když mne takové 5++ auto bez volantu a pedálů probudí 1 km od hotelu s tím, že dál pokračovat nemůže, protože tam začíná pěší zóna?

Na to samozrejme upozorni pri nastupeni. Mozete si objednat riksu.

Co presne urobite s autom 0-- s volantom a pedalov, ak 1km od hotela
zistite, ze je tam pesia zona?

>V létě byla úplná uzavírka silnice a dálnice přes Brenner kvůli likvidaci nevybuchlé munice. Zákazy vjezdu tam byly osazené už den předem a až z podrobného prozkoumání dodatkové tabule vyplynulo, že ještě neplatí. Jak to pobere takové 5++? :-)

Vid hore - sprava ciest je samozrejme sucast integracie.

wek