baterie HE3DA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 23 18:31:55 CEST 2017


V buducnosti budu vozidla triedy 5++ a samozrejme vodic nebude potrebovat
ziadny odpocinok (no, mozno bude potrebovat vychladnut :-) ). 

To samozrejme znamena aj to, ze sa jazdny rezim automaticky upravi tak aby
sa pri nabijacke vozidla optimalne striedali.

Parkovanie to pochopitelne vyriesi tiez.

Len, docerta, automatici, zacnite uz na tom konecne makat.

wek



>Když vidím dnešní situaci s parkováním ve větších městech, když jezdíte několik bloků kolem a hledáte volné místo. A teď ještě hledat volné místo s nabíječkou...
>
>Režim při delších cestách (2 hodiny jízdy a 1 hodina nabíjení) může být dobrý z hlediska odpočinku řidiče, který by měl podle různých doporučení dělat zastávky po 2 hodinách. Možná nás v tomto smyslu čeká v budoucnu mediální masáž, kdy se z nevýhody udělá výhoda. :-)
>
>Zdeněk
>
>-----Original Message-----

>Ak sa vas tam nestretne viac ako je nabijaciek :)
>
>



Další informace o konferenci Hw-list