ESP v rezimu AP

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 14 21:15:50 CEST 2017

Když pojedete na motor, tak snad není nutné generovat zbytečnou
elektřinu, ne?
Prostě přestanete budit alternátor a ušetříte nezanedbatelnou část
výkonu motoru.
A při dlouhodobé nepřítomnosti spíš asi budete mít ten panel zakrytý, ne?
Víc než přebytku energie bych se bál nedostatku poctivosti kolemjdoucích.

PL