ESP v rezimu AP

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Sobota Říjen 14 21:05:03 CEST 2017

no urcite je to v planu pokud to jen trochu pujde technicky...ale otazkou
je jak - moznosti je bud prutocny vymenik napojeny na chladici vodu jdouci
do motoru a nebo vymenovat teplo jen pres plast lodi...cela lednicka je ale
zase dalsi v podstate sam o sobe dostatecne siroky problem...od konstrukce
skrine, rizeni agregatu, vymeniky a soucinnost treba s powermanagementem
(ktery uz bezi)

Take ten ostrovni system (jeho rizeni) je opravdu velmi komplexni - treba
co delat v pripade, ze je prebytek elektriny...momentalne je to vymyslene
tak, ze po dosazeni nabijeciho napeti baterie se stale drzi MPPT bod a tedy
maximalni vykon na panelu a regulace se provadi dalsi PWMkou, ktera
pripojuje topne teleso v bojleru...
Bude se to muset cele vyladit a vystudovat zda treba v pripade dostatecne
tepleho bojleru ma smysl prechladit lednici (treba tim, ze v ni budou
umistene nejake ty chladici pytliky) - tyhle stavy mohou nastavat pri delsi
nepritomnosti (treba pres tyden), kdy nebude velky odber...a nebo v
pripade, ze se pojede na motor a panel bude jaksi navic