ESP v rezimu AP

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 14 18:45:36 CEST 2017

Docela mě to použití na displej měřicí ústředny překvapuje.
Pokud by teda měla loď plout v zimě vysoko za polárním kruhem, kde pár
měsíců slunce nezasvítí, tak možná jo. Ale u lodi, která bude předpokládám
provozovaná v letním období v mírném pásu a se solárem 140 Wp, mně to
skoro připadá zbytečné.

Nezastal byl lepší službu nějaký tablet? Ten má navíc vlastní baterku, takže
by měl odběr jen ve dne, kdy ten solár asi bude mít spíš přebytek
(samozřejmě
podle toho, jak velké baterky tam budete mít).
A na ten tablet bude líp vidět i potmě (na e-ink by se asi asi muselo
svítit),
navíc se případně dá využít i jinak.

Není tohle to pověstné šetření za každou cenu (i když tady je to šetření
proudu
a ne peněz)?

Jinak ty ESP moduly si při vysílání celkem vezmou. Možná by se víc ušetřilo
tím dotažením drátů k čidlům, a třeba by ty dráty ani nebyly dražší než
ten e-ink. A přece jen - drát je drát.
Samozřejmě drát se musí instalovat. Ale protože tam stejně musíte nějak
dotáhnout elektriku, tak to zřejmě nějak průchozí bude. Nebo by ty měřicí
moduly jely na baterku? Pokud ano, tak pak to asi smysl má. I když možná
by v omezeném rozměru lodi mohl vyjít i Bluetooth, a ten na tom bude
asi se spotřebou líp. A drahé to taky není.

PL