ESP v rezimu AP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Říjen 14 19:41:45 CEST 2017

cele to je o spotrebe lednicky...i 12V kompresorovej agregat toho sezere
docela dost...tu lod planuju pouzivat i v dlouhodobych turnusech (rad
bych na stara kolena se podival po vlastni ose do Holandska) a ne vzdy
se jenom jezdi, aby baterky dotloukal motor a stat nekde a vrcet
centralou planuji co nejmene (ta je pocitana jen jako nouzova)

dalsi vec je, ze draty jsou hezka vec, ale jen v okamziku, kdy mate
moznost je instalovat...ta lod byl fakt docela kus prace (v podstate to
vemte jako byste konstruoval auto) a technicka reseni se navrhovala jen
do jiste urovne detailu...proste nemam to rozmalovane do kazdeho dratku,
ktery kam povede a ktery tam bude treba - sundavat oblozeni steny jen
kvuli tomu abych tam dotahnul dvoulinku pro RS485 se mi nechce. Napajeni
je neco jineho - to je rozvedeno uz ted na vsechna dulezita mista a z
napajeni staci treba jen odbocit - datovej par bych ale musel tahnout od
mastra celou delku

v kajute budu mit a musim mit cervenou lampicku - potrebuji videt i na
jine veci

a dalsi duvod...e-nk si chci vyzkouset a udelat si merici sit s ESP
vlastne take

RV