ESP v rezimu AP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 14 18:38:23 CEST 2017

Ano, to je přesně ono, dají se najít i jiná videa, kde to vypadá skoro jako
chtěný efekt. Zajímavé je, že tohle dělá jen přiu požadavku na třetí barvu
(teda aspoń doufám, já to ještě nezprovoznil, ale někde jsem o tom našel
nějakou zmínku).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Saturday, October 14, 2017 6:34 PM
Subject: Re: ESP v rezimu AP

takto nejako?
https://youtu.be/8vjMCyPiP0c

Dňa 14. októbra 2017 18:15:23 SELČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
napísal:
Ted to lovim z hlavy - mam tu taky jeden podobny tribarevny, a ve
tribarevnem rezimu, tedy kdy do toho vtlouka tu cervenou, je plny refresh
tusim 20 vterin. Obdobny typ, jen dvoubarevny, ma resfresh kolem dvou
vterin. A videl jsem videa, kde u toho tribarevneho trval cernobily refresh
take ty dve vteriny - tu treti barvu to tam fakt musi nejak naklepat, docela
se tesim, az si s tim zacnu hrat, ten efekt je zajimavy.Pavel Kutina-----
Original Message ----- From: "Jaroslav Buchta"
<jaroslav.buchta na hascomp.cz>To: <hw-list na list.hw.cz>Sent: Saturday, October
14, 2017 5:50 PMSubject: Re: ESP v rezimu AP Zajimave, jak dlouho se to
prekresluje? To se musi nejdriv smazat nebo se  prepise obsah na jiny? A ma
to z principu omezenou nebo neomezenou  zivotnost? No stejne nevim, na co by
se to tak dalo doma pouzit, co s tim delate? Dne 14.10.2017 v 17:06 Admin