STM32F7 SRAM1 a DMA

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Středa Říjen 11 09:34:08 CEST 2017

Zdravim,
reagujem na otazku ohladne ineho IP stacku.
Skuste hodit oko po tomto: http://fnet.sourceforge.net/
Sice neexistuje port priamo pre STM, ale preklopit to nie je velky problem.
Je to tam celkom slusne rozdelene na HW cast a Stack samotny.
Prve testy s FNETom boli u mna uspokojive (na NXP LPC) a na to co
potrebujem to staci. Hlbsie testovanie mam naplanovane niekedy tento/buduci
mesiac.
Autor celkom slusne komunikuje.

p.s. periferne kniznice pouzivam svoje. Tie standardne dodavane (od NXP),
su vhodne akurat na blikanie s LEDkou.

p.j.