STM32F7 SRAM1 a DMA

Středa Říjen 11 07:47:32 CEST 2017

Zkusim to jeste jednou zviditelnit, nepotykal se nekdo s timto problemem?
Jeste k tomu ethernetu, uplne stability LWIP se mi nepodarilo dosahnout,
neznam pricinu problemu, zabrzdeni posilani paketu po 10ms a
reorganizace priorit preruseni vedla k dosazeni uspokojive funkce s
danou aplikaci ale spokojeny urcite nejsem.
Blbe je, ze aplikace totalne spadne nebo vypadne alespon komunikace.
Take asi nevyhnije nekorektne ukoncene(neukoncene) spojeni TCP, i kdyz
by asi melo, alespon se nevola handler, (skrz receive NULL) ktery by to
signalizoval.
Je nejaky alternativni, lepe funkcni IP stack? I kdyz se to pouziva asi
skoro ve vsem  a nekde problemy nejsou (ESPx...) (no trosku teda
podezrivam SICK 3D kamery, kde se to pri prenosu FTP obrazku chova dost
podobne...)
Zajimalo by mne, jestli nekdo s HAL drivery a zabudovanym LWIP dosahl
uplne stabilni komunikace...