STM32F7 SRAM1 a DMA

Neděle Říjen 8 15:27:35 CEST 2017

Zdravim, ted nemam cas moc badat a nejak jsem to vyresil presunem dat,
ale jak je to se subj? Ze je potreba resit DCACHE jsem ji6 zjistil a
chapu to, vypnul jsem ji (doufam defaultni stav, jen jsem to zakazal v
CubeMX)

DMA od SPI zda se jiz funguje i v SRAM1, s povolenou DCACHE nefungoval
vubec. Ale ethernet jede velmi sporadicky pokud jsou DMA buffery ve
SRAM1, projde tak 1 ping z 5, pokud jsou v DTCM tak vse bezi relativne
dobre (az na problemy s LWIP viz jine vlakno, to pada furt)

Nasel jsem nejakou diskusi na netu, kde bylo zmineno, ze ethernet v
jinde nez v DTCM proste nefunguje. Ma s tim nekdo zkusenosti?
Predpokladal jsem, ze v HAL to budou mit nejak poreseno, kdyz pro F7 uz
ani nepodporujou SPL

ale je to nejake nedodelane, ani linker script nebyl pripraven na
moznost smerovat data do ruznych typu pameti, proste jen RAM oblast
512kB...

Zacinam zas propadat mirne depresi ohledne funkcnosti CUBE :-(