OT: VirtualBox

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 9 19:10:31 CEST 2017

Mìl jsem podobné prolémy i s fyzickými stroji (rozcházely se mi ma¹iny
po uspání bì¾nì o hodiny, resp. dobu uspání), øe¹ení jsem nena¹el (a
popravdì øeèeno, ani moc dlouho nehledal), obe¹el jsem to instalací NTP
klienta na v¹echny stroje: http://www.timesynctool.com/
Od té doby èas neøe¹ím, v¹echno jede.

Pavel Kutina