Jak otestovat DNS.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Říjen 11 08:32:16 CEST 2017

Myslím ¾e má, mám, nastavení jsem nijak nemìnil a aktualizuje se celou
dobu automaticky. Pí¹e toto:
Verze Turris OS     3.8.2.1
Verze jádra     4.4.89-d74822050ae7ec4a1e49c6af6d672787-3

Pou¾ít forwardování mám za¹krtnuté, Povolit DHCP klienty v DNS není
za¹krtnuté. Test na stránce DNS pí¹e v¹e OK, kromì IPv6.
Více toho ve Forisu nevidím, v LuCi se neorientuji.

Martin Hanek