OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 7 03:47:42 CEST 2017

Je určitě pozitivní, že si Vaše chytrá lednice může pokecat s chytrou
pračkou Johna Smithe ze Sydney.
Ale i na tohle stačilo přidat pár bitů do IP adresy a nemuselo se měnit
prakticky nic dalšího.
Ale je fakt, že pak by nebylo moc o čem psát a pořádat vědecké
konference, kterých bylo, je a bude při současném pojetí hojně.

PL