OT IPv6 - prakticke zkusenosti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Sobota Říjen 7 05:00:31 CEST 2017

No tak pred par dny bych s vami mozna souhlasil, ale po tom co jsem si o
tom neco nastudoval a hlavne vyzkousel muzu rict, ze tohle je naprosto
zcestnej nazor.

Jako clovek, ktereho zivi prenaseni kriticky citlivych dat internetem, je
pro mne treba naprosto skvele zjisteni, ze autorizace a sifrovani se deje
uz na urovni IP protokolu.

Tech veci je samozrejme hromada, ktere jsou navrzeny lepe prave po
zkusenostech s IPv4.

Mimochodem co by se vlastne podle vas zmenilo pridanim tech "par bitu"?

RV