OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 6 22:10:23 CEST 2017

Tak knihu jsem si vytisknul..je to nakonec docela dost zajimave...myslim i z hlediska bastleni, nebot moznost sirosire komunikace odkudkoli kamkoli je docela zajimava.

Ano, to je přesně to, o čem jsem psal v minulé vlně tohoto threadu. Kdo zná Internet z doby IPv4 před začátkem používání NATu (naštěstí jsem byl "u toho" téměř od momentu prvotního zavedení Inetu do ČR), považuje tuto vlastnost za přirozenou a stav, kdy to tak není, za něco naprosto ohavného.

Momentalne jsem doma uz kompletne na IPv6, vcetne prekonfigurovanych serveru, stanic, webserveru a DNS...staci uz to jen otevrit ven a zapsat A zaznamy k registratorovi domeny. Bezi to naprosto paralelne s IPv4, ale jakmile je moznost jet na IPv6 tak se pouzije ta.

Gratuluji!

Je ale pravdou, ze je treba se naprosto oprostit od zazitych predstav z IPv4. ;-)
Nesouhlas viz bod výše :-))

Jakub Šerých

RV