OT IPv6 - prakticke zkusenosti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 6 20:03:00 CEST 2017

Tak knihu jsem si vytisknul..je to nakonec docela dost zajimave...myslim i
z hlediska bastleni, nebot moznost sirosire komunikace odkudkoli kamkoli je
docela zajimava.

Momentalne jsem doma uz kompletne na IPv6, vcetne prekonfigurovanych
serveru, stanic, webserveru a DNS...staci uz to jen otevrit ven a zapsat A
zaznamy k registratorovi domeny. Bezi to naprosto paralelne s IPv4, ale
jakmile je moznost jet na IPv6 tak se pouzije ta.

Je ale pravdou, ze je treba se naprosto oprostit od zazitych predstav z
IPv4. ;-)

RV