Re: Dá se zničit ESP8266?

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Říjen 1 23:08:59 CEST 2017

On 01.10.2017 22:49, Petr Labaj wrote:
> Díky. Taky jsem si toho dneska na Hackaday všiml. Ale nějak jsem
> nepobral,
> kde a jak se to nastavuje. Myslel jsem si, že to loader i programátory
> dynamicky
> zjišťují z ID použité EEPROM a podle toho se zachovají.

Tie informacie su ulozene v hlavicke firmware. Je tam velkost flash,
rychlost a komunikacny protokol. Obvykle sa v hlavicke modifikuju pocas
flashovana na zaklade parametrov pro flashovani (aspon ten co som pouzival).

To len tak pre zaujimavost.

Popis hlaviciek bol myslim na na http://esp8266-re.foogod.com/, ale tie
stranky su jaksi nedostupne. Snad sa vratia.

Prislusna struktura vyzerala takto:

|typedef| |struct| |{|
|||uint8  magic; ||/* identifikátor hlavičky, vždy 0xE9  */|
|||uint8  count; ||/* počet RAM segmentov (DRAM a IRAM)  */|
|||uint8  flash_mode; ||/* komunikačný protokol  */|
|||uint8  flash_size_speed; ||/* veľkosť a rýchlosť pamäte  */|
|||uint32 entry; ||/* štartovacia adresa  */|
|} rom_header;|

-m-